Ta tillbaka magin!

Idag gjorde jag frukost, SWEDISH STYYYYLEE!!! Sen så krattade jag löv. Och om det är någonting som jag tycker är tråkigt så är det att kratta löv. Det går långsamt och tar aldrig slut. Lyckligtvis så gjorde det idag.


Idag är det Valborgs har jag för mig. Det är galet najs väder ute så jag ska bege mig utåt på nya äventyr känner jag.

G'dag!
/Gurra

Senapsgas

Tja=Jag är din ödmjuke tjänare
Idag gjorde vi en lesbisk barbie och en gubbe av trekanter. Candy och Knut. Förvånansvärt vackert... Jag har fått höra att jag babblar överdrivet mycket om mat för att vara spinkig. Det är sant. Dagens mål är snabbnudlar med räksmak... och mjukglass. Jag är jätte snäll först och sen blir jag dum och sen ändrar jag mig och blir snäll igen. Jag sitter och lyssnar på eufori av ddecapitator, mycket bra. Jag kom att tänka på rullatorer nyss. Iallafall så skulle jag vara i Umeå till helgen enligt vissa och det ville jag också men det funkar helt enkelt inte... och förresten är det nån slags återträff på sundet(Den får se till att vara najsare än ifjol). så vi planerar på att sticka inom en snartare framtid jag och nudisten.
allt var osamanhängande för jag orkar inte styra upp det. hejdå
/Kaftanskullevaranajsareänblottarstylejonte! nu ska jag äta snabbnudlar med räksmak

Adam och Eva

Shalom

Palla ha på sig kläder alltså. Missförstå mig inte, jag menar inget sexuellt när jag säger att världen vore bättre om alla var nakna. Vem bestämde egentligen att just våra könsorgan är dom organen som ska ständigt vara censurerade? Om det inte vore för att polisen hade gripit mig för blottning så hade jag lätt promenerat naken till skolan. Fatta skönt. Låta kroppen andas lite.

Aja, nu ska vi inte låta ämnet spåra.
/G-man

Star wars

Om man tappar ett sånt där lasersvärd som dom har i Star Wars, vad händer då? Jag menar, lasern skär ju igenom allt och gravitationen gör ju alltid sitt jobb. Tur att dom är rätt ninja.

/Gurra

SM i SM... usch

Idag åt jag frukost på stadshotellet för att fira att mamma fyllde år... eller för att mamma fick det i present.Och det var gott. riktigt gott, nästan värt att stiga upp vid tio tiden...
Men vänta nu, är det här en twitter sak?
Jag är vilsen. känner mig som en knarkare i Charlie Sheens medicinskåp, jag vet vad jag vill ha men jag vet bara inte vilken jag ska börja med...
vänta lite nu... DET betyder att ni kan följa mig på twitter =D
/@ferocioussmith

Jabba the pizzaface

Äntligen lite värme i denna kalla norrlandskyla.

Jag såg Dispicible Me för inte alls så länge sen. Det är en ganska söt film om en rysk tjuv som adopterar tre små flickor för att kunna stjäla ett megavapen. Jag fattade inte heller från början.


Här har vi då Tjuven (vars namn jag inte har en tjusning om) och Agnes.
Agnes påminner faktiskt lite grann om en Agnes jag känner.

Ciao
/Gustav

Ny grej

här

Springer fritt.

Tyvärr har jag lyckats insjukna i någon form av förkylning. Det är lite som i sången som Ipren-Mannen sjunger:
"Jag hostar och nyser och skakar och fryser".
Btw visste ni att vi människor har 40 muskler i facet som är till för att kunna forma olika sorters ansiktsuttryck. Ganska fräckt ändå. Dock när man sprutar in botox i ansiktet så förlamas vissa av dessa muskler. Det är nog därför Silvia inte gör annat än att le. Who knows?

Jag och Jonathan har lite av en vana att klä ut oss till något relativt random några dagar om året. Hittills har det varit morgonrock, bahamas-pojkar, Amòr. Fler kommer jag inte på för tillfället. Men nu känner vi att det är dags för något nytt. Något lite mer extremt. Ni får gärna komma med förslag.



Ciao bella
/Gustavo

Ny länk

där nere till höger... och här: skägg<3

Från djupet av e-strängen

Alla män borde vara femenister och alla kvinnor borde vara maskulinister
inte tvärt om...

RSS 2.0