Knepigt

Jag och Jonathan försökte ju hålla den regeln att vi skriver varannat inlägg. Men nu så har ingen av oss skrivit på 5 dar och vår höga bloggstatistik gick ner från 12 unika läsare till 5 unika läsare. Inte okej.
Och eftersom jag inte kan lägga ut bilder på bloggen så sitter vi i en taskig sits.

Anyways, 1 prov och två inlämningar i veckan, ska försöka få in all kunskap i huvudet mitt.
HADE! <3


Lepricon get's rich


En bild jag gjorde i slöjden
/G-man

Bloggarnas springpojke

Jonathan har ju spårat och börja videoblogga. Men det gör ingenting, för han är glad ändå.
Ey, tänkte bara berätta en sådär lagom pinsam upplevelse som drabbade mig häromdagen.
Jag jobbar som praktikant på en liten resturang som heter Asian Kitchen. Chefen på det stället är asbiff och har gott om humor. I vilket fall, han lyckades lura i mig att en av resturangens servitriser var en känd porrstjärna. Jag hade ytterst svårt att tror på detta men han tvingade mig till slut att fråga. Jag frågade och mitt svar blev:
"Öhh, vad snackar du om? Varför skulle jag vara det?"

Aah, där stod jag knallröd i facet och framför mig har jag en sur servitris och hennes stora pojkvän. Yeah..

Aja, jag har råkat ut för värre saker.
Ciaobella/ G-man

Välkommen Till Min Blogg av. 2


Samma musik... men jag jobbar på det, jag har ett par ideér.
/Big J

Välkommen Till Min Blogg av. 1


Inte superkul eller så
men man måste ju börja någonstans
(Ben fixade musiken, härligt. Men vi kanske ändrar till nästa avsnitt)
/Big J

SPARTAAAAAAAAAAAA!

Vi är säkra på vår sexualitet/ Leonidas

SPAAAAARTHAAAA!!!

Blogg? THIS. IS. THE BLOOOOOOOOOB!!

Maskerad idag. Roligt för alla som klädde ut sig och tråkigt för alla andra som inte vågade. Jonathan kommer senare lägga ut bilder på denna händelse eftersom han är den enda av oss som kan.

Vi är ju lite av en filosof-blogg, men det låter ju faktiskt ganska....gay. I vilket fall, här kommer ännu en folisof:
När man pratar, då tänker man ju inte på vad man ska säga, men när man säger det så blir det ändå det man har tänkt.

Later Jaow/G-man


Femenister som hatar kvinnor

kommer inte på ett helt inlägg så jag tar lite av varje
Hipstern:
tjaatjaa bloggen, idag har pappa kommit hem från New York med mina nya skor
dom är allldeles urläckra och jag älskar dom
The Emo
På stan så tittade alla på mig!? fattar dom inte hur jobbigt det är?
jag blir så less på alla som säger hur jag ska vara och hur jag ska bete mig!
Hockeynörden
Luleå hockeys back Elias Fälth gjorde en otrolig debut i tre kronor. Han stod för flera skott på mål och härliga brytingar av motståndarnas anfall och visade ingen respekt mot ryssarna!
Desperata fjortisen
Om ni tycker att jag är zöt så kan ni kommentera där nere (Kolla bilden) BLI VÄN PÅ FACEBOOK!!!
Care-bear
Idag har jag borstat tänderna och varit med kompisar och ätit lasange och frukost jag har på mig byxor och en tröja som jag köpte på stan. Var sociala och ring, jag kan prat om vad jag har gjort idag...
Philip Eriksson
pff! philip eriksson skulle aldrig ha nån blogg
TheBLOB
Vad är grejen med tuttar? dom är klumpar av fett som alla sucktar efter men om dom sitter på en dude är det skitäckligt;)

/Multi-J

Absolut inte

Jag vet att det är illa att göra två blogg inlägg samma dag men jag kom på en sak. Varför är trollstavarna i Harry Potter så fula? Typ bruna bajsstavar. Dom kunde ju ha haft mer färg och lite mer former.

Btw, vet ni vad som är kickass? Gamla människor. Jag menar, dom lagar ju sjukt god mat i enorma mängder och dessutom har dom det där mjuka toapappret som ens föräldrar är för snåla för att köpa.

Peace/G-man

Brutalt Jonathan...

shaa
att vara sjuk är inte najs
men det är iallafall inte den där tjingtjongsjukan eller nå galna fågelifluensan... tror jag
när man är hemma från skolan så ska man arbeta med matten och så
men det suger och jag har upptäckt ett fantastiskt spel som jag bara
måste ha på något sätt eller vis. nej det är inte fucking black ops det är
Brütal legend!!! man är Jack Black och springer omkring i metalvärlden
där allt går ut på att spela gitarr, döda och köra bil. Som en blandning av guitar hero
och mellanöstern! Världens mest geniala spelidé! sen är ju storyn och grafiken och allt de troligtvis inte det bästa men det är ju tanken som räknas. Nu har ju inte jag heller spelat brutal legend eller nå mycka annat överhuvudtaget men det verkar vara rätt så awsome.
inte mycket annat att säga

/Big J

Tyskar..

Tjaba, tittut!

Som sagt har jag besökt Turkiet eller Grekland över höstlovet. Det var galet nice förutom att 98% av alla hotellgäster var äldre tyskar som pratade för högt och drack en aning för mycket. Men det gjorde inte så mycket. Vårt plan var dock 5 timmar sent när vi skulle hem vilket var rätt drygt. Men varmt väder, sjurätters middag varje dag och mycket bad gjorde Gustav glad :D

Anyway, jag har lite omöjliga tankar som jag tänker dela med mig av.

Om Pinocchio säger "Min näsa kommer att växa nu", vad händer då?

På ett papper står det "Det som står på den andra sidan är sant", på papprets andra sida står det "Det som står på den andra sidan är falskt", är pappret sant eller falskt då?

Peace out! /G-man

New York, Ny snö och Glögg

Har inte skrivit på hela veckan
så då har jag kanske klurat ut
ett riktigt thriller-inlägg?
Nae.
Men Big-J är tillbaks
och Gustav kommer snart tillbaks
han är i Grekland eller Turkiet.
Jag vill berätta nånting om romantik
Ny snö och Glögg är nog
det mest romantiska som finnas...
här uppe i norr.
i New york däremot har dom Empire State Building
EMPen
menmenmen
hare gott och ha snöbollskrig nu gubbar å grabbar
och tjejer, hare gott.

/Big J

RSS 2.0