Senapsgas

Tja=Jag är din ödmjuke tjänare
Idag gjorde vi en lesbisk barbie och en gubbe av trekanter. Candy och Knut. Förvånansvärt vackert... Jag har fått höra att jag babblar överdrivet mycket om mat för att vara spinkig. Det är sant. Dagens mål är snabbnudlar med räksmak... och mjukglass. Jag är jätte snäll först och sen blir jag dum och sen ändrar jag mig och blir snäll igen. Jag sitter och lyssnar på eufori av ddecapitator, mycket bra. Jag kom att tänka på rullatorer nyss. Iallafall så skulle jag vara i Umeå till helgen enligt vissa och det ville jag också men det funkar helt enkelt inte... och förresten är det nån slags återträff på sundet(Den får se till att vara najsare än ifjol). så vi planerar på att sticka inom en snartare framtid jag och nudisten.
allt var osamanhängande för jag orkar inte styra upp det. hejdå
/Kaftanskullevaranajsareänblottarstylejonte! nu ska jag äta snabbnudlar med räksmak

Kommentarer
Postat av: Anonym

överkokta

2011-04-29 @ 18:29:47
Postat av: Umebo

Det är ett jävla drag här i umeå.

Hoppas du får en rolig dag i din tråkiga stad<3

2011-04-30 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0