Julen är snart slut, bara att tagga nyår?

Julen är härlig tycker jag. Jag hoppas att ni också tycker det.
Som sagt så försvinner både jag och Jonathan över nyår. Gotham City behöver hjälp så tänkte komma till undsättning.

Ey, visste ni att om man repiterar en löng för sig själv så tror man mer och mer på att den är sann för varje gång man repiterar den. Värt att tänka på?

Anyhow, jag tänkte berätta svaret på kluringen vi hade för nån dag sen.

När du inte vet vad jag är, då finns jag. När du vet vad jag är, då finns jag inte. Vad är jag?

"Ta någe god tid på dig!"

Svaret är då alltså: En gåta.

Jag försökte få in svaret i den där random texten "Ta någe god tid på dig!".
"Ta någe" = en gåta, om man kastar runt bokstäverna lite grann. Kanske lite långsökt men men..



Batman behöver oss!

Later
/ Gustav

Kommentarer
Postat av: butman

långsökt ja...

2010-12-26 @ 21:52:22
URL: http://theblob.webblogg.se/
Postat av: Gustav

Sluta vara så negotiv! Du kommenterar bara negotiva saker juh =/

2010-12-27 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0