Men bra lär det aldrig bli

tjenna tjenna mittbena
Nu kan ni som inte orkar läsa ett långt inlägg om djupa grejer sluta läsa. Jag ber er.
Eftersom att knappast är någon kvar nu så kan jag skriva vad jag vill, hehe eller? är ni kvar?
hursomhellst kommer det här inlägget handla om hat. jag vet att det låter ganska emo men det hoppas jag att jag inte är. iallafall.
Visst hatar alla dom här bortskämmda barnen på TV? ni vet. Dom där som beter sig som svin och alla som ser på bara skrattar och håller med för att dom är rädda. Eller dom där som är så förbannat envisa. Det spelar ingen roll hur många motbevis man ger dem. dom vill alltid ha rätt. Hitler var en sån. även fast än hela hans rika låg i ruiner. så dog dog han  övertygad om att nazism var det bästa som hade hänt sedan människan uppfann elden.Dom finns överallt men vi kanske inte märker dom. kanske är vi alla sånna men ingen märker oss för tills vi får makt. Hitler var en helt vanlig soldat i första världskriget. Nordkorea är ett annat exempel. befolkningen har ingen aning om hur det ligger till i omvärlden så dom kan svälta och bli behandlade som kräk men dom älskar sin diktator för att dom inte har något annat att jämföra med. det är därför han är så farlig, ingen säger åt honom vad som är rätt  eller fel. han är som en psykiskt sjuk kriminel men han bestämmer över jordens största armeér och en armada av kärnvapen.
jag kan rabbla upp massor av exempel men nu börjar det här bli ganska mycket likt ett skolarbete så jag sätter punkt.
Där fick ni se en annan sida av TheBLOB
herrå
/BigJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0