Now I'm a believer!

Hellu!

Följande inlägg kommer att handla om superhjältar.

Som yngre hade jag två superhjältar jag såg upp till. Det var Batman och SuperSnällaSilverSara. Jag gillade också Supermannen men det var mest för att han fick ha kalsongerna utanpå byxorna vilket jag idag tycker är ganska... gay. Men det spelade ingen roll, för alla tecknade superhjältar hade samma grundtanke, att bekämpa onskan!
Någon som är megacool och har imbasuperkrafter som gör allt för att göra världen bättre. Det är ganska snällt gjort. Om jag kunde flyga och skjuta laser ur ögonen så hade jag förmodligen missbrukat mina krafter en hel del och sprängt saker lite då och då.
Men idag så tänker inte den yngre generationen på superhjältar nå' mer. Man föredrar hellre att vara en macho-nacho dude som skjuter ihjäl alla som finns i något dataspel. Jag måste dock medge att jag själv tycker det är skitkul men det har inte med saken att göra.
Min poäng är alltså, sluta skapa superhjältar med trikåer, det är lame.





Yeah, Peace!
/G-man



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0