Ost

Hej hopp! Nu är humöret på topp,
Gustav har sagt något om två inlägg på en dag är för blablabla men screw that, jag vill ha ett speciellt ost inlägg.
För ost är nog det mest fantastiska som går att stoppa i munnen. Ost är som pengar fast man vill äta det.
I Italien har man löst krig och konflikter över en tallrik med tomat basilika och mozarellaost sallad
Utan ost hade Max hamburgare smakat skit, pizza eller lasange hade inte funnits.
Utan ost hade nog varken du eller jag funnits, jag tror inte att det hade funnits människor överhuvudtaget om det inte var för osten.
Annars hade vi nog blivit sjuka.
Ost och potatis.
Det är nog det viktigaste vi har här på jorden (men inte skolans sönderkokta potatis med skin)
Så njut av den lilla biten nirvana som gudarna glömde kvar innan regeringen norpar det.
Och by the way. Smaken sitter inte i hålen

/Jonathan

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem

Skin på potatis = SANT!

2010-12-12 @ 22:33:31
Postat av: Ost

Jag skulle inte överleva utan ost i alla fall.

2010-12-12 @ 22:39:32
URL: http://www.emilia10000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0