Bloggarnas springpojke

Jonathan har ju spårat och börja videoblogga. Men det gör ingenting, för han är glad ändå.
Ey, tänkte bara berätta en sådär lagom pinsam upplevelse som drabbade mig häromdagen.
Jag jobbar som praktikant på en liten resturang som heter Asian Kitchen. Chefen på det stället är asbiff och har gott om humor. I vilket fall, han lyckades lura i mig att en av resturangens servitriser var en känd porrstjärna. Jag hade ytterst svårt att tror på detta men han tvingade mig till slut att fråga. Jag frågade och mitt svar blev:
"Öhh, vad snackar du om? Varför skulle jag vara det?"

Aah, där stod jag knallröd i facet och framför mig har jag en sur servitris och hennes stora pojkvän. Yeah..

Aja, jag har råkat ut för värre saker.
Ciaobella/ G-man

Kommentarer
Postat av: ingen

herreguuu

2010-11-25 @ 23:56:42
Postat av: Mattias

Hahahahaha

2010-11-29 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0