Vi har munar för att kunna le

Förlåt allihopa jag känner att jag är ganska dålig på att uppdatera...
Men vi har munar som är perfekta till att le med så
varför inte skriva om något roligt?
Dom chilenska gruvarbetarna är räddade.
Mats hund är återfunnen.
Det är jul snart.
Luleå leder elitserien.
Och en till grej som jag tycker är lite roligt men väldigt sorgligt,
typ som Titanic innan isberget.
En tjej på 20 bast blev polischef i en gränsstad i Mexico!!
Snacka om att gud ska vara stolt.
Om Chuck Norris var en mexicansk 20årig tjej så skulle han
utan tvekan ha varit hennen. Det är ju sorgligt för att dom kommer försöka mörda henne
men hon är min idol just nu.
här har ni artikeln
/Big J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0