Gustav gjorde en lista, Idiot!

Jag måste göra en lista, här och nu. Egentligen kan ju det vara ganska bra nu när våran blogg är världsberömd...

Om kärlek har jag ett budskap till dom flesta av er som är kära: Ni är inte det. Kasta inte bort en livslång vänskap på en månads förhållande
här kommer the list:
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Chillade stenhårt. Ingen skola inget dagis en helsikes massa lego och den gamla gula volvon som vi åkte till pluto med.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Töntade omkring eller nåt sånt. Eftersom jag inte kommer ihåg något så måste det varit ganska illa.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Salta pinnar är skitäckligt allt annat är gott.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Nationalsången (från alla hockey matcher) Pea med flea, raggargrabbar med Björn Rosenström
Please please please let me get what i want med the Smiths och Personal Jesus med Johnny Cash
fast hela texten är nog att ta i

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bli Batman och göra allt det han gör och köpa loss Norrland från resten av Sverige


6) FEM DÅLIGA VANOR
Jag kommer alltid sent, jag missar träningar, jag gör aldrig läxor, jag glömmer skölja ur håret och jag tar mer än vad jag orkar äta

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
äta och laga mat god mat, lyssna på musik, vara ledig och hänga med polare och skotta

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Adidaströja, DC skor, Trosor, Korsett och en sån AIK halsduk

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Jag gillade dom små bilarna och lego
10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Fan vad elakt. det här var drygare än Svenska Nationella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0