Drömtårta

Nu ska jag berätta om den mest fantastiska magnifika kreativa alldeles aaaldeeleess uunderbaaraa drömmen.
Det börjar med att jag, Jonathan kör med min pickup i staden texas i texas och far hem till grape och kidnappar honom. sen far jag med honom bakbunden i min bil ett varv runt usa tills jag kommer tillbaka till texas i texas. då far jag hem till mig och chillar med min familj och typ dricker té och fikar. Sen så ropar min syster, NU KOMMER MAGNUS UGGLA! Och då öppnas en lucka i väggen som blir till en säng och så hoppar min bror fram med en skateboard. då går jag ut med min bror och åker skateboard nerför en snöhög. Sen efter ett tag kommer David Holm och en kvinnlig präst och lär mig hur man döper barn. i ena handen ska man hålla en burk med vatten och i den andra ska man hålla en burk med olja. sen ska man ta tummen och rita ett rött kors med olja på munnen av bebisen och ett grönt kors på pannan med långfingret och sen ett till rött kors på munnen med tummen. sen så var det någon som kastade en penna på mig. Sen så var vi i en kyrka. då började Brolle jr spela gitarr och alla sjöng med. sen kom det en gubbe och sa åt alla att sluta vara glada för att det var begravning. sen så blev det begravning av en gammal proffessor och hans son höll ett tal och sa:  jag täkte sjunga en sång eftersom att jag är en engleska lärare.
-Pensionerad. tillade hans fru. sen så sjöng som en sång. på svenska. sen så läste hans fru en dikt. sen så kom Gustav och David Mannesson och hjälpte till att bära ut kistan sen vaknade jag.
/Bygg J

Kommentarer
Postat av: Big D

Utan Uggla så blir det ingen "Efterfest" på balkongen!

2011-01-09 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0