Gravidited gör en kortare på kvällarna

Jag slipade bort en liten bit av min knoge idag när jag inte hade full fokus på det jag höll på med. Men det gick, Philip tröstade mig och gav mig ett plåster. Sen åt vi glass och gick till lekparken.


Jag tror jag har skrivit denna tanke förr men:
Hur drömmer en person som har varit blind hela livet?
Värt att funderar liksom.

Jag och Jonathan försöker sammla ihop slantar till att köpa oss en systemkamera eftersom vi har insett att alla bloggare har en sån. Hittills har vi 17 kronor... Ingen som vill sälja begagnad till oss billigt?


Just nu känns en sån här ganska värd att köpa.
Hade
/Gustav

Kommentarer
Postat av: Sandra Landström :)

Kolla på blocket! :D

2011-05-04 @ 23:49:32
URL: http://sandraienbikupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0